hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| نایب‌قهرمانی تیم کاراته موسسه رازی

البرز| نایب‌قهرمانی تیم کاراته موسسه رازی

تیم کاراته موسسه رازی، با درخشش در مسابقات لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کاراته کشور موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات شد.

دکتر محمد اکرمی رئیس تربیت‌بدنی موسسه رازی در خصوص موفقیت تیم کاراته رازی در مسابقات کشوری با بیان اینکه این موسسه در کنار تولید واکسن و مواد بیولوژیک، ورزش را هم موردتوجه قرار داده است، گفت: موسسه رازی طی چند سال اخیر با حضور حرفه‌ای در رشته‌های ورزشی فوتبال، کاراته، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و والیبال، با تلاش ورزشکاران و حمایت ویژه مسئولان موسسه موفقیت‌های قابل‌توجهی به دست آورده است.

او افزود: در سه سال گذشته تیم کاراته استان البرز با نام رازی، ضمن حضور پرقدرت در مسابقات، جوایزی هم به دست آورد و امسال با درخشش در مسابقات کشوری، موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر کاراته کشور شد.

رئیس تربیت‌بدنی موسسه رازی یادآور شد: این مسابقات که با شرکت 32 تیم از تیرماه امسال آغاز شد، هفته گذشته با برگزاری مسابقات رده‌بندی به کار خود پایان داد و تیم موسسه رازی از بین تیم‌های قدرتمند، توانست به مقام نایب‌قهرمانی این مسابقات دست یابد.

رئیس هیئت کاراته استان البرز، همچنین با اشاره به تصمیم فدراسیون کاراته مبنی بر حضور مستقل استان‌های توانمند در مسابقات برون‌مرزی، از برنامه‌ریزی سال آینده این هیئت برای حضور تیم کاراته موسسه رازی در این مسابقات خبر داد و اضافه کرد: موسسه رازی، مجموعه‌ای بین‌المللی و شناخته‌شده در جهان است و تلاش می‌کنیم در زمینه ورزش نیز نام این برند معتبر را به دنیا معرفی کنیم.

به گفته او، تفاهم‌نامه همکاری با کشورهای ارمنستان، تاجیکستان و آذربایجان نیز امضاشده تا این رویداد و رفت‌وآمدها همه‌ساله در قالب برگزاری مسابقات و برپایی اردو دنبال شود.

رئیس تربیت‌بدنی موسسه رازی، حمایت مدیریت موسسه و نگاه مثبت این مجموعه در کسب موفقیت‌های ورزشی را حائز اهمیت خواند و از آن‌ها قدردانی کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد